Thursday, August 26, 2010

Keaslian Melayu...

PerkasaM... pertubuhan yg dikatekan mempejuangkan nasib kaum melayu yang smakin lupe bak kate MantaN.. yang diketuai oleh brahim's Ali(bukan name sbenar) yang juga memperkenalkan konsep "True Malays" iaitu isu antara Melayu dengan Bumiputera.. aku xpaham ape dan siapa sbenarnye Melayu ni.. adakah satu bangse yg jatuh dpd langit? Hmm... Mungkin mamat ni bole kenalpasti ape maksud sbenarnye Melayu tu sendiri kot.. Kalo ikot sejarah camtu sah2 aku da terkeluar dpd list...sbb datuk moyang aku bkan dpd pure Melayu.. tp dpd timur tengah sumenye.. aku da check da.. xkira blah umi atau pon abah... so siape yg btol melayu kat sni? ade sape2 yg bole bukti mmg aku salute beb..  susah gakla nk cari btol2 "pure" melayu kt Malaysia ni.. kalo ade pon org asli tu.. itu pon xsume islam..  


janganla kite konfiuskan diri kite dgn isu bangse da agama lak.. baik kekalkan pada konsep  1 Malaysia... sperti yg dipropagandakan oleh bini rosmah.. tp jgn pulak esok luse dgr TRUE CHINESE atau TRUE INDIANS lak.. hehehe..