Tuesday, August 31, 2010

Saman Ekor..



Hmm.. mcm2 skang ni.. ade ura2 nk kaji sume la aritu... ape motif diorang ni nk saman ekor ek.. smate2 mengurangkan kemalangan? cam tak logik je alasan.. abis tu siang je bwak slow? so kira mlm bole speed la? ade member aku penah cite yg gps die bole detect speed trap ni.. so?  ape gune saman ekor ni? rasenye diorang mesti da ade marketing analyst utk target sape yg bakal di saman.. nk kate org atasan? mustahil la.. diorang kn ramai contact.. byk lg cara bole elak kemalangan slain dpd speed trap ni.. ade org ckp kalo bawak lebey dpd 240km/h da mmg tak kena speed trap da.. kalo camtu kete tempatan je yg kebanyakkanye digunakan oleh kelas pertengahan.. kete import  mustahil takbole lebey kan.. nk2 kalo ade "turbo".. tapi kan cane plak kalo diorang bole adjust speed limit utk speed trap ek? bkan ade sesape nmpak pon kan? tak de sape pon tau kn? agak2 nk duit raye lebey.. hehehe..


bru2 ni dgr cite ade pihak nk wat bantahan gune tandatangan.. ape salah nk gune tangan? asal tak gune kaki? bkan kaki yg tekan pedal minyak tu.. motif gile kn.. hahaha.. ape pon okla at least ade gak usaha.. bgs2.. hehehe.. 



4 comments:

  1. patot la aku x jmpa mat polis ni lg kat hiway..rupa2nya dok kat fly over..cet..

    psl kete sport kat m'sia ni, baru aku terigt yg aku tanya pakcik aku keje kat proton..patot la dia ckp x guna buat kete sport2 laju2 kat m'sia sbb hiway ada speed trap..kalau dipkir2 balik, rupa2nya utk limitkan speed kete supaya xleh lebih 240km/h..paling laju kete m'sia yg aku tgk 180-200km/h je kot..huhu..saman ekor la jwbnye..ngeh3x...

    ReplyDelete